środa, 23 maja 2012

UTRWALAJĄCA BAZA POD CIENIE DAX COSMETICS – recenzja

To znajdziecie na półce

Ta baza to stosunkowo nowy produkt (styczeń 2012). Kupiłam ją około miesiąc temu za 24 złote – w promocji – w Superpharm (normalna cena u nich to około 30 zł). Rossmann jeszcze jej nie ma.


a tak to wygląda w środku



Zapach – brak (jak dla mnie super)

Konsystencja – spodziewałam się, że kremowej konsystencji. Niestety, do kremu jej daleko. Jest trochę zbyt gęsta jak dla mnie i dość trudno się ją rozprowadza, nawet wklepując.

Opakowanie/ dostęp do produktu – pudełeczko – łatwy dostęp i dozowanie kosmetyku.

Kolor – naturalny beż – nie jest kryjący

Pojemność – 7g, jest bardzo wydajna.

Co obiecuje producent
 „wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt”  
„ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu i rolowaniu w załamaniach powiek”
 „intensyfikuje kolor” 
 „przedłuża trwałość makijażu oka aż do 15 godzin”

Działanie (moim zdaniem) – Pokrywa powiekę delikatnym kolorem i „filmem” przez co cienie rzeczywiście dłużej się trzymają (chociaż nie wiem czy aż do 15 godzin – zależy od skóry) i mają bardziej intensywny kolor. Lekko nawilża skórę powiek. Wyrównuje kolor i wygładza, ale jest prawie niewidoczna – dzięki temu można zrobić bardzo naturalny makijaż nawet bez cieni. Niestety przez jej gęstą konsystencję cienie trochę gorzej się nakładają – na pewno nie radzę po niej nakładać cieni palcem.

Czy kupię ponownie – nie wiem, jak się skończy, to się zastanowię.

Kolor ładnie się rozprowadza i nie zostawia grudek

 Baza to produkt, który warto mieć, zwłaszcza jeśli mamy problemy typu sucha skóra na powiekach lub jeśli zawsze rolują nam się cienie. Ja do tej pory używałam po prostu korektora "Recover anti-fatigue concealer" Rimmel'a ale postanowiłam kupić sobie coś bardziej profesjonalnego. Ciekawa jestem tylko, jak ta baza sprawdzi się przy naprawdę upalnej pogodzie. 




Macie z nią jakieś doświadczenia? Jakieś opinie?

Do zobaczenia następnym razem... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)