wtorek, 8 maja 2012

Haulik – ozdoby do paznokci


Bardzo lubię zdobione pazurki, ale (poza specjalnymi okazjami) wolę zdobienia na naturalnych paznokciach. Uważam też, że na co dzień nie należy przesadzać, dlatego zdobienia raczej mam tylko na paznokciach kciuka i palca serdecznego.

 
złoty i czarny "bulion", fioletowe cyrkonie i "piegi"w kolorze miedzianym
moje zakupy - wystarczy mi tego na baaardzo długo...


 W tym tygodniu poszłam na bazarek „pod Halą Banacha”. Jest tam godne polecenia stoisko (numer 178), jeśli chodzi o zakup drobnych ozdób do paznokci. Mają tam dość duży wybór kolorów i wzorów sztrasu (cyrkonii) a na dodatek niedrogo (3 zł za paczkę).



stoisko po prawej na końcu - nie trudno trafić...
...bo wygląda tak


to kupiłam u nich wcześniej (jeszcze w zeszłym roku)
 
 wielkość i kształty cyrkonii jakie można dostać na bazarku

Mogę również polecić stoisko „paznokciowe” w Reducie na przeciwko Carrefour’a. To stoisko hurtowni i można tam kupić naprawdę wszystko chociaż trochę drożej niestety... :( 

Mam nadzieję, że te informacje Wam się przydadzą. :)


Do zobaczenia następnym razem...

P.S.
Niestety sklep – stoisko w Reducie już nie istnieje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)