wtorek, 29 maja 2012

Lakier Magnetic – Golden Rose – Recenzja




Kupiłam sobie ten lakier przy okazji innych zakupów. Korciło mnie,żeby kupić podobny lakier z firmy Pupa, ale odstraszała mnie cena. Ten kosztuje tylko około 14 zł ( dla porównania Pupa – około 40 zł). Bardzo lubię tę firmę, bo ich lakiery są tanie a mimo tego dość wytrzymałe.

zapach – niezbyt mocny, jak inne lakiery tej firmy

kolory – dostępnych jest 10 kolorów 

Zdjęcie dzięki uprzejmości pana ze stoiska


wzory – dostępne 2 wzory magnesów – „gwiazdka” i „paski” 

(niestety, tam gdzie kupowałam był tylko ten kolor i wzór, ale pan obiecał, że będzie więcej)

pędzelek – normalny 

nakładanie – łatwo i ładnie się nakłada, nie robi smug, wystarczy jedna warstwa

łatwość zdobienia – jak zwykłe malowanie paznokci

Przed...


użycie – nakładamy jedną lub dwie warstwy (wtedy jedną po drugiej) i przysuwamy magnes jak najbliżej (stroną bez naklejki ) do paznokcia bez jego dotykania



...i po.


trwałość – po 2.5 dnia miałam lekko starte końcówki (dużo pisałam na komputerze i sprzątałam), po 4 dniach dodatkowo jeden niewielki odprysk / nakładałam 1 warstwę na mój podkład 3w1 i niczym nie malowałam po wierzchu/

Czy kupię ponownie? – tak, na pewno. Inny kolor – może szary... i z magnesem w paski :D


Wzór jest ciekawy i oryginalny. Lakier ma ładny połysk. Można go stosować bez wzoru więc daje możliwość zdobienia tylko wybranych paznokci.

Zdjęcie dzięki uprzejmości pana ze stoiska
 

Mam nadzieję, że informacje okażą się przydatne... 



Do zobaczenia następnym razem...

P.S.
To mój nowy kolor :) (tym razem kupiłam magnes z paskami - niestety nie na zdjęciu):


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)