piątek, 11 maja 2012

Pazurki i "Komunia"


Idę na „pierwszą komunię” mojej kuzynki.
Mam zamiar ubrać się w:


Sukienka
dekolt w przybliżeniu


buty (Vices), pasek S-H, biżuteria - tylko bransoletka (KappAhl), bo dekolt jest bardzo ozdobny

Postanowiłam też zrobić sobie paznokcie. 
Zainspirowałam się tymi wzorami z „Akademii Paznokcia” nr 6/2006. 



Kiedyś ćwiczyłam ten wzór: 


 Zdobienie będę wykonywała na paznokciach kciuków i palców serdecznych.


Do wykonania zdobienia potrzeba:


- lakier – baza, utwardzacz ( ja użyłam 3 w1 i preparatu nawierzchniowego z KillyS)
- lakier w kolorze morelowym (nr 127 - Golder Rose Classics)
- lakier brązowy (nr 181 - j.w.)
- lakier do zdobień z brokatem w złotym kolorze
- wykałaczka
- „mini plastry” do zdobień w kolorze miedzianym (złote też mogą być)


 Jak to zrobić:

 1. Na pomalowane bazą paznokcie nakładam jedną warstwę lakieru w kolorze morelowym. Czekam aż wyschnie.  
2. Na suchy lakier nakładam kolejną warstwę lakieru ( ale nie na paznokcie palca serdecznego i kciuka).


3. Na paznokieć palca serdecznego nakładam drugą warstwę lakieru i na jeszcze mokry lakier nakładam pędzelkiem od lakieru kreskę lakieru brązowego (ważne, żeby była grubsza na jednym końcu) i robię po środku linię wykałaczką.


4. Nakładam odrobinę złotego brokatu wzdłuż brązowej linii. Czekam aż całość wyschnie i w tym czasie zdobię w ten sam sposób pozostałe 3 paznokcie.



5. Na wyschnięty wzór nakładam lakier 3 w 1 lub utwardzacz i dodaję wykałaczką  „plastry” w kolorze miedzianym.
6. Usuwam lakier ze skórek - tam gdzie pędzelek się omsknął.
7. Wszystkie paznokcie pokrywam warstwą lakieru nawierzchniowego.


bransoletka z KappAhl, którą zamierzam założyć
 
8. Piszę bloga i czekam aż lakier zupełnie wyschnie. ;P

A tak to wyglądało:




Do zobaczenia następnym razem... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)