poniedziałek, 14 maja 2012

New Look i Claire's, czyli zakupy w Echo




Byłam w weekend w Kielcach i udało mi się trafić na "Noc Zakupów" w Galerii Handlowej Echo. Nigdy mi się nie chciało jeździć na tego typu wydarzenia... Miałam raczej wrażenie, że przeceny są trochę fałszowane - najpierw "sztucznie" podnosi się cenę, żeby ją potem obniżyć (tak jest w kilku sklepach w czasie "promocji"... Ale byłam mile zaskoczona: 20% obniżki na wszystkie artykuły w New Look i CCC oraz 20% na drugi (tańszy) produkt w Claire's... Muszę przyznać, że nie dość, że zachęciło mnie to do zakupów, to jeszcze do zastanowienia się nad tym, że może jednak warto na takie wydarzenia jeździć, jeśli ma się czas... 

Oto co kupiłam:

Marynarka (rękaw 3/4) - New Look



Kurtka/bluza - New Look





T-Shirt - New Look

T-Shirt - New Look

Buty - CCC - są jeszcze beżowe i jakiś jeszcze jeden kolor - skóra - Lasocki




Kolczyki - Claire's


Sztuczne rzęsy - Claire's - 3 rozmiary

Bransoleta - Claire's

Pierścionek - Claire's



Kupiłam jeszcze jeansy w New Look - nie wiedziałam, że mają tam 4 długości :) Nareszcie nie będę musiała skracać nogawek - cena 59 zł... :D


Tu podaję adresy, gdzie można sprawdzić, w których centrach handlowych można znaleźć te sklepy:
http://www.claires.eu/
http://www.newlookpolska.pl/Store-locator.html
http://ccc.eu/pl/store-locator


Mam nadzieję, że znalazłyście w tym wpisie coś przydatnego... :D

Do zobaczenia następnym razem...

P.S. Przepraszam za białe ślady na rękach, ale robiłam świecznik i nie mogłam domyć "primera"... :) , zdjęcia już wkrótce... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)