wtorek, 25 września 2012

Jesienne Zakupy, czyli "Rzucili rajstopy".

Poszłam sobie wczoraj na zakupy do Real'a Okęcie, a tu patrzę, "rajstopy rzucili"... :D no, to i ja się rzuciłam, na nie... Po 6,99PLN. 4 rozmiary do wyboru. Generalnie nie kupuję kolorowych, ale w tym roku postanowiłam zrobić wyjątek i wzięłam wszystkie kolory jakie były poza takim bardziej rdzawym, bo kompletnie mi do niczego nie pasował. :) Dodam tylko, że są w takich koszach przy głównej alejce, a nie na półce. Jakość całkiem całkiem, skład: 3% elastan, 97% poliamid, grubość chyba 40DEN - nie napisali... Przypominam, że buty i rajstopy w tym samym kolorze dodają (niestety tylko wizualnie) wzrostu i wydłużają nogi... :)









Do następnego razu...


Nika






2 komentarze:

  1. Chciałabym zobaczyć je na nogach!! Można liczyć na taką prezentację? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma mi kto fotek zrobić :( ale zobaczymy :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)