środa, 1 sierpnia 2012

Letnie paznokcie - water marble - dość łatwe

Letnie pazurki

Zainspirowana tymi paznokciami z ArcadiaNailArt na youtube postanowiłam zrobić coś na tej samej zasadzie ale z innymi kolorami. Zdobienie nie jest trudne ale muszę przyznać, że water marbles nie należą do najbardziej czystych zdobień.

Potrzebne są:
- 3 kolory lakierów do paznokci
- wykałaczka albo bambusowy patyczek
- woda o temperaturze pokojowej w małym pojemniczku
- taśma klejąca
- nożyczki
- "dotting tool"


Najpierw pomalowałam paznokcie na jeden kolor:

H&M, Dazzling Nude (jedna warstwa)

Następnie zabezpieczyłam paznokcie, które chciałam ozdobić, taśmą klejącą:



Do kieliszka z wodą wpuściłam z małej wysokości 2 krople jasnego lakieru:


Następnie wpuszczałam po jednej kropli na zmianę pozostałe 2 kolory (po 2 razy):




Rozciągnęłam je wykałaczką na boki a potem do środka:



Następnie włożyłam zabezpieczony taśmą paznokieć w lakier i wykałaczką zebrałam niepotrzebne resztki przed wyjęciem palca z wody:




Pomalowałam jasnym lakierem pozostałe paznokcie (kolejna warstwa) i dodałam małe kropeczki w 2 ciemniejszych kolorach:






Na koniec pomalowałam bezbarwnym lakierem i "posprzątałam" nadmiar lakieru ze skórek wokół paznokci.



Mam nadzieję, że wzór Wam się podoba...


Pozdrowienia i do zobaczenia następnym razem...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)