poniedziałek, 16 listopada 2015

Zakupy w Tigerze - idą świeta - trochę...

Witajcie,

Zakochałam się... w sklepie Tiger. Niestety mam po drodze w soboty... Niestety, bo zawsze wychodzę stamtąd biedniejsza.
Tym razem kupiłam to:


Kupiłam też parę drobiazgów do domu, ale to coś bardziej w stylu vintage więc zamieszczę to na drugim blogu. (link do bloga) ( link do posta )

Każda z tych rzeczy kosztowała około 10 zł, chyba tylko ciastka były droższe, ale sama do końca nie wiem. Nie otworzyłam ich jeszcze, ale na pewno będą fantastyczne, tak jak wszystko z tego sklepu... :)

Foremki do wycinania ciastek posłużą nam do pierników na święta, ale chcę też spróbować robić małej kanapki bento więc powinny do tego też się przydać :) ale to się jeszcze zobaczy...

A Wy lubicie Tigera?

Do przeczytania,
Nika



1 komentarz:

  1. If you're trying hard to burn fat then you have to try this totally brand new personalized keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks united to produce keto meal plans that are effective, suitable, money-efficient, and enjoyable.

    From their first launch in January 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their body and well-being with the benefits a certified keto meal plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)