wtorek, 27 listopada 2012

Co zrobić z włosami?

Hej :) ostatnio moja koleżanka z pracy zafundowała sobie przepiękne pasemka - refleksy... i tak mi się spodobały, że aż zaczęłam się zastanawiać, czy też sobie czegoś nie zrobić...

Mam ciemne, krótkie włosy (dość krótkie w każdym razie) i dawno ich nie farbowałam, ale może czas na zmianę...

Poszukałam w necie i oto, co mi się spodobało (mam na myśli oczywiście kolor):

źródło

źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
Moje włosy są podobnej długości jak na 3 ostatnich zdjęciach...


Jakieś pomysły co do koloru?  Mnie się chyba podoba 4 zdjęcie, a Wam? Coś mi doradzicie? :)


Do następnego razu...

Nika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy :) Jeśli macie jakieś pytania, z pewnością na nie odpowiem :)